суботу, 25 грудня 2021 р.

 

Внутрішня система забезпечення якості освіти

1. Локальні документи

- Стратегія розвитку ліцею "Ерудит" на 2021-2026 н.р.

- Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти Первомайського ліцею «Ерудит"

- Положення про моніторинг якості освіти у Первомайському ліцеї «Ерудит» 

2. Річний план роботи закладу

2021-2022 н.р.

2022-2023 н.р.

2023 - 2024 н.р.

3. Напрями оцінювання якості освітньої діяльності

4. Критерії, індикатори оцінювання освітніх та управлінських процесів:

- Освітнє середовище закладу освіти

- Система оцінювання здобувачів освіти

- Педагогічна діяльність педагогічних працівниківзакладу освіти

- Управлінські процеси закладу освіти

Орієнтовні рівні якості освітніх та управлінськихпроцесі

5. Антикорупційні заходи

Закон України "Про запобігання корупції"

Національне агентство з питань запобігання корупції

Онлайн-гра «(Не)підкупність»

6. Академічна доброчесність

Положення про академічну доброчесність Первомайського ліцею «Ерудит». 

  Комісія з питань академічної доброчесності учасників освітнього процесу 

на 2022-2023 н.р.

- Карічковська Н.М. , заступника директора з ВР – голова комісії;

- Мокряк О.М., практичний психолог  – секретар комісії;

- Урсул А.О., голова батьківського комітету 11- А класу;

- Патрушева Л.О., соціальний педагог;

- Сколобанова Я.І, педагог-організатор;

- Андрійченко Д., учениця 11-А класу, президент учнівського самоврядування ліцею;

- Цибулька Р.В., вчитель інформатики.

Світлофор освітньої  доброчесності

Курс для вчителів старших класів , курс пропонує інструменти для роботи з учнями старших класів: методичні рекомендаціїробочий зошитсценарії уроківпрезентаціїінтерактивний тест.

7. Самооцінювання

 2021/2022 н.р. 

2022-2023 н.р.

Самооцінювання якості освітніх та управлінських процесів

Висновок проведеного  самооцінювання в Первомайському ліцеї "Ерудит"  за допомогою інформаційно-аналітичної системи зовнішнього оцінювання і самооцінювання освітніх та управлінських процесів EvaluEd 

з напрямку " Управлінські процеси закладу освіти"

Вимога4.1. Наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу,моніторинг виконання поставлених завдань 

Вимога 4.2. Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм

Вимога4.3. Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей дляпрофесійного розвитку педагогічних працівників

Вимога4.4. Організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму, прийняттяуправлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітньогопроцесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою

Вимога4.5. Формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності


8. Результати моніторингу якості освіти



  

 

Немає коментарів:

Дописати коментар