Внутрішня система забезпечення якості освіти
1. Локальні документи
- Стратегія розвитку ліцею "Ерудит" на 2021-2026 н.р.
- Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти Первомайського ліцею «Ерудит"
- Положення про моніторинг якості освіти у Первомайському ліцеї «Ерудит»
2. Річний план роботи закладу
3. Напрями оцінювання якості освітньої діяльності
4. Критерії, індикатори
оцінювання освітніх та управлінських процесів:
- Освітнє середовище закладу освіти
- Система оцінювання здобувачів освіти
- Педагогічна діяльність педагогічних працівниківзакладу освіти
- Управлінські процеси закладу освіти
Орієнтовні рівні якості освітніх та управлінськихпроцесі
5. Антикорупційні заходи
Закон України "Про запобігання корупції"
Національне агентство з питань запобігання корупції
Онлайн-гра «(Не)підкупність»
6. Академічна доброчесність
Положення про академічну доброчесність Первомайського ліцею «Ерудит».
Комісія з питань академічної доброчесності учасників освітнього процесу
на 2022-2023 н.р.
- Карічковська Н.М. , заступника директора з ВР – голова
комісії;
- Мокряк О.М., практичний психолог – секретар комісії;
- Урсул А.О., голова батьківського комітету 11- А класу;
- Патрушева Л.О., соціальний педагог;
- Сколобанова Я.І, педагог-організатор;
- Андрійченко Д., учениця 11-А класу, президент учнівського самоврядування ліцею;
- Цибулька Р.В., вчитель інформатики.
Світлофор освітньої доброчесності
Курс для вчителів старших класів , курс пропонує інструменти для роботи з учнями старших класів: методичні рекомендації, робочий зошит, сценарії уроків, презентації, інтерактивний тест.
2022-2023 н.р.
Самооцінювання якості освітніх та управлінських процесів
Висновок проведеного самооцінювання в Первомайському ліцеї "Ерудит" за допомогою інформаційно-аналітичної системи зовнішнього оцінювання і самооцінювання освітніх та управлінських процесів EvaluEd
з напрямку " Управлінські процеси закладу освіти"
Вимога 4.2. Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм
Вимога4.5. Формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності
8. Результати моніторингу якості освіти
Немає коментарів:
Дописати коментар